СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Андрій Володимирович Ларка Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна
  • Ірина Євгенівна Хаустова Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2014-2(29)-91-101

Ключові слова:

економічна безпека, стратегічний маркетинг, маркетинговий аудит, рівень економічної безпеки

Анотація

Сформовано показники оцінки економічної безпеки підприємства, що включають, на відміну від відомих, виробничу активність, фінансовий стан, соціальний розвиток, ринкові показники, використання яких дозволить оцінити рівень економічної безпеки підприємства на основі стану параметрів, які обумовлюють наявність загроз його сталому розвитку; визначено різний внесок окремих параметрів в сукупну оцінку стану економічної безпеки підприємства; підвищено об'єктивність оцінки рівня економічної безпеки підприємства за рахунок отримання комплексної картини стану підприємства.

Посилання

Пастернак-Таранушенко Г. Индексы безопасного финансирования и обеспечение экономической безопасности Украины / Г.Пастернак-Таранушенко. – К. : Персонал, 2009. – 253 с.

Саттон Д. Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием / Д.Саттон, Т.Кляйн. – СПб. : Питер, 2012. – 240 с.

Синяева И.М. Управление маркетингом / И.М. Синяева ; под ред. А.В. Короткова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2010. – 463 с.

Носова Н.С. Конкурентная стратегия компании, или Маркетинговые методы конкурентной борьбы / Н.С. Носова. – М. : Дашков и Ко, Анлейс, 2011. – 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-09

Як цитувати

Ларка, А. В., & Хаустова, І. Є. (2015). СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (2(29), 91–101. https://doi.org/10.26642/pbo-2014-2(29)-91-101

Номер

Розділ

Статті