СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2014-2(29)-91-101Ключові слова:
економічна безпека, стратегічний маркетинг, маркетинговий аудит, рівень економічної безпекиАнотація
Сформовано показники оцінки економічної безпеки підприємства, що включають, на відміну від відомих, виробничу активність, фінансовий стан, соціальний розвиток, ринкові показники, використання яких дозволить оцінити рівень економічної безпеки підприємства на основі стану параметрів, які обумовлюють наявність загроз його сталому розвитку; визначено різний внесок окремих параметрів в сукупну оцінку стану економічної безпеки підприємства; підвищено об'єктивність оцінки рівня економічної безпеки підприємства за рахунок отримання комплексної картини стану підприємства.
Посилання
Пастернак-Таранушенко Г. Индексы безопасного финансирования и обеспечение экономической безопасности Украины / Г.Пастернак-Таранушенко. – К. : Персонал, 2009. – 253 с.
Саттон Д. Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием / Д.Саттон, Т.Кляйн. – СПб. : Питер, 2012. – 240 с.
Синяева И.М. Управление маркетингом / И.М. Синяева ; под ред. А.В. Короткова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2010. – 463 с.
Носова Н.С. Конкурентная стратегия компании, или Маркетинговые методы конкурентной борьбы / Н.С. Носова. – М. : Дашков и Ко, Анлейс, 2011. – 256 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Андрій Володимирович Ларка, Ірина Євгенівна Хаустова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.