СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

Андрій Володимирович Ларка, Ірина Євгенівна Хаустова

Анотація


Сформовано показники оцінки економічної безпеки підприємства, що включають, на відміну від відомих, виробничу активність, фінансовий стан, соціальний розвиток, ринкові показники, використання яких дозволить оцінити рівень економічної безпеки підприємства на основі стану параметрів, які обумовлюють наявність загроз його сталому розвитку; визначено різний внесок окремих параметрів в сукупну оцінку стану економічної безпеки підприємства; підвищено об'єктивність оцінки рівня економічної безпеки підприємства за рахунок отримання комплексної картини стану підприємства.


Ключові слова


економічна безпека; стратегічний маркетинг; маркетинговий аудит; рівень економічної безпеки

Повний текст:

PDF

Посилання


Пастернак-Таранушенко Г. Индексы безопасного финансирования и обеспечение экономической безопасности Украины / Г.Пастернак-Таранушенко. – К. : Персонал, 2009. – 253 с.

Саттон Д. Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием / Д.Саттон, Т.Кляйн. – СПб. : Питер, 2012. – 240 с.

Синяева И.М. Управление маркетингом / И.М. Синяева ; под ред. А.В. Короткова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Юнити-Дана, 2010. – 463 с.

Носова Н.С. Конкурентная стратегия компании, или Маркетинговые методы конкурентной борьбы / Н.С. Носова. – М. : Дашков и Ко, Анлейс, 2011. – 256 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2014-2(29)-91-101

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.