СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Тарас Григорович Бурденюк Тернопільський національний економічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2014-1(28)-39-50

Ключові слова:

аналіз, конкурентоспроможність, критерій, конкурент, модель, показник, фактор

Анотація

Автором запропоновано модель аналізу конкурентоспроможності птахівничих підприємств. Розроблена методика дає змогу в цілому оцінити стан досліджуваного підприємства та визначити його конкурентоспроможність серед групи конкурентів. Рекомендовано алгоритм кількісної та якісної діагностики критеріїв конкурентоспроможності. Сформовано інтегральний підхід до оцінки конкурентоспроможності підприємства, що дає змогу розробити управлінські рішення щодо поліпшення конкурентних позицій і вибору ефективного методу конкурентної боротьби.

Посилання

Круглов М.И. Стратегическое управление компанией / М.И. Круглов. – М. : Русская Деловая Литература, 1998. – 768 с.

Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен : пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.

Портер М. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / Майкл Портер ; пер.с англ. И. Минервин. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. – 452 с.

Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд ; пер. с. англ. под. ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент : учебник / Р.А. Фатхутдинов. – 4-е изд., перераб. и доп. – М. : Дело, 2001. – 448 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-19

Як цитувати

Бурденюк, Т. Г. (2014). СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КРИТЕРІЇВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (1(28), 39–50. https://doi.org/10.26642/pbo-2014-1(28)-39-50

Номер

Розділ

Статті