СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ- ВИРОБНИКАХ ТОВАРІВ МАСОВОГО ВЖИТКУ

Автор(и)

  • Людмила Йосипівна Юрківська Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2007-3(9)-232-241

Ключові слова:

товари масового вжитку, підприємства-виробники товарів масового вжитку, економічний аналіз, маркетингова діяльність виробничих підприємств, діагностична функція економічного аналізу

Анотація

В статті досліджено сучасні підходи до здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств на прикладі виробників товарів масового вжитку. Показано порядок реалізації діагностичної функції економічного аналізу.

Посилання

Прайснер А. Сбалансированная система показателей в маркетинге и сбыте. – Москва: Издательский Дом Гребенникова, 2006. – 304 с.

Черемисинов В. Диагностика продаж и постановки маркетинга [Електронний ресурс] // Управление сбытом. – 2005. – №4. – Режим доступу: http://www.vente-ecole.ru/articles.html#diag. – Заголовок з екрана.

Drucker Peter. Management: tasks, responsibilities, practice. New York. Harper & Row 1973, p. 64-65.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-29

Як цитувати

Юрківська, Л. Й. (2016). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ- ВИРОБНИКАХ ТОВАРІВ МАСОВОГО ВЖИТКУ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(9), 232–241. https://doi.org/10.26642/pbo-2007-3(9)-232-241

Номер

Розділ

Статті