СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ- ВИРОБНИКАХ ТОВАРІВ МАСОВОГО ВЖИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2007-3(9)-232-241Ключові слова:
товари масового вжитку, підприємства-виробники товарів масового вжитку, економічний аналіз, маркетингова діяльність виробничих підприємств, діагностична функція економічного аналізуАнотація
В статті досліджено сучасні підходи до здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств на прикладі виробників товарів масового вжитку. Показано порядок реалізації діагностичної функції економічного аналізу.Посилання
Прайснер А. Сбалансированная система показателей в маркетинге и сбыте. – Москва: Издательский Дом Гребенникова, 2006. – 304 с.
Черемисинов В. Диагностика продаж и постановки маркетинга [Електронний ресурс] // Управление сбытом. – 2005. – №4. – Режим доступу: http://www.vente-ecole.ru/articles.html#diag. – Заголовок з екрана.
Drucker Peter. Management: tasks, responsibilities, practice. New York. Harper & Row 1973, p. 64-65.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Йосипівна Юрківська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.