Витрати на впровадження бухгалтерського обліку об`єднань бізнесу у сфері малого і середнього бізнесу

Jiri Pelak

Анотація


У статті обговорюються наслідки введення повного обліку операцій з об'єднання бізнесу в разі малих і середніх підприємств. Спочатку вимоги були створені, щоб встановити правила обліку, які привели б до значних фінансових звітів, виданих після комбінації зареєстрованими компаніями. Проте, застосування основ концепції, яка називається метод покупки, може бути дорогим для компаній розміру малого і середнього бізнесу. В разі експертної оцінки необхідно виділити суму, сплачену покупцем. Крім того, тести знецінення, як видається, переважні для недоукомплектованих підприємств або малоосвічених бухгалтерів малого та середнього бізнесу. Крім того, податкові питаннярозглядаються по-іншому (відповідно до податкових директив ЄС), з тим, що бухгалтерський облік відповідно до правил фінансової звітності був би не в змозі надати належну інформацію з податку на прибуток без істотних і дорогих погоджень.

Ключові слова


Чеська Республіка; сфера малого і середнього бізнесу; бізнесові об`єднання в сфері малого та середнього бізнесу; бухгалтерський облік об`єднань бізнесу; витрати на облік об`єднань бізнесу; недоліки повного застосування МСФЗ (ІФРС) 3

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


IASB: International Financial Reporting Standards 2005. IASB, London 2005.

www.iasb.org.

www.fasb.org.

www.eu.int.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2008-2(11)-278-283

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.