МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

Наталія Володимирівна Аністратенко

Анотація


Розглянуто складові структури міжнародного маркетингу, до яких належать загальні та спеціальні функції, організаційна структура, спеціальні методи міжнародного маркетингу, методи національного маркетингу, загальнонаукові методи, інформація. Встановлено, що така структура не дозволяє повною мірою виділити специфічну сферу діяльності маркетингу в міжнародному підприємництві. З цією метою запропоновано виділяти сукупність основних рішень, що необхідні для реалізації міжнародного маркетингу, як одну зі складових структури міжнародного маркетингу. Встановлено, що істотних відмінностей між національним (внутрішнім) і міжнародним маркетингом немає. У тому і в іншому випадках використовуються одні й ті самі принципи організації маркетингової діяльності. Однак є особливості, що визначаються специфікою зовнішнього міжнародного середовища, більш значною інформаційною потребою, труднощами отримання маркетингової інформації, більш значною величиною можливого ризику від підприємництва за кордоном.

Ключові слова


маркетинг; міжнародний маркетинг; євроінтеграція України

Повний текст:

PDF

Посилання


Основы маркетинга : пер. с англ. /Ф.Котлер, Г.Армстронг, Д.Сондерс и др. – 2-е европ. изд. – М. ; СПб. ; К. : Издат. Дом «Вильямс», 2004. – 944 с.

Черенков В.И. Международный маркетинг /В.И. Черенков. – СПб. : ИВЭСЭП ; Знание, 2003. – 848 с.

Biljana Crnjak-Karanovič The EPRG Framework and its Potential use when Selecting Foreign Investor / Biljana Crnjak-Karanovi [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI.../PDF.

Borden N. The concept of Marketing Mix /N.Borden // Journal of Advertising Research. – 1964. – Vol. 4. – June. – Рр. 2–7.

Cale Ch. Cases in International Marketing /Ch.Gale, N.H. Borden, J.P. Jannet. – N.J. : Englwood Cliffs, 2001. – 387 р.

McCarthy E. Basic Marketing: a managerial approach / E.McCarthy. – Homewood, IL : Irwin, 1960. – 358 р.

Paliwoda S. The Essence of International Marketing / S.Paliwoda.– N.Y. : Prentice Hall, 1994. – 627 р.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2015-2(32)-13-24

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.