МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Людмила Йосипівна Юрківська

Анотація


Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері.

Ключові слова


підприємство; маркетингова діяльність підприємства; комп`ютеризація діяльності підприємства; програмні продукти комп`ютеризації; економічний аналіз маркетингової діяльності підприємства; комп`ютеризація економічного аналізу маркетингової діяльності

Повний текст:

PDF

Посилання


Олійник О.В. Розвиток економічного аналізу в умовах інституційних змін: монографія / О.В. Олійник. – Житомир: ЖДТУ, 2008. – 653 с.

Романов А.Н. Компьютеризация аудиторской деятельности: Учебное пособие для вузов / А.Н. Романов, Б.Е. Одинцов. – М., Аудит, ЮНИТИ, 1996. – 270 с.

Соколова Г.Н. Информационные технологии экономического анализа /Г.Н. Соколова. – М.: “Экзамен”, 2002. – 320 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2010-3(18)-408-412

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.