МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Людмила Йосипівна Юрківська Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2010-3(18)-408-412

Ключові слова:

підприємство, маркетингова діяльність підприємства, комп`ютеризація діяльності підприємства, програмні продукти комп`ютеризації, економічний аналіз маркетингової діяльності підприємства, комп`ютеризація економічного аналізу маркетингової діяльності

Анотація

Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері.

Посилання

Олійник О.В. Розвиток економічного аналізу в умовах інституційних змін: монографія / О.В. Олійник. – Житомир: ЖДТУ, 2008. – 653 с.

Романов А.Н. Компьютеризация аудиторской деятельности: Учебное пособие для вузов / А.Н. Романов, Б.Е. Одинцов. – М., Аудит, ЮНИТИ, 1996. – 270 с.

Соколова Г.Н. Информационные технологии экономического анализа /Г.Н. Соколова. – М.: “Экзамен”, 2002. – 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-04

Як цитувати

Юрківська, Л. Й. (2016). МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(18), 408–412. https://doi.org/10.26642/pbo-2010-3(18)-408-412

Номер

Розділ

Статті