СИСТЕМА ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА: ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ

Автор(и)

  • Олена Адамівна Лаговська Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-9517-0499

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2010-2(17)-186-196

Ключові слова:

підприємство, управління вартістю підприємства, стратегічна карта підприємства, система збалансованих показників управління, застосування показників для збільшення вартості підприємства

Анотація

Розкрито підходи до розробки стратегічних карт підприємства на різних рівнях управління виходячи із агрегації показників за кожним з блоком виходячи із пріоритетності збільшення вартості підприємства.

Посилання

Atkinson A., Epstein M. Measure for measure: Realizing the power of the balanced scorecard // CMA Management. – September 2000. – P. 24.

Kaplan R.S., Norton D.P. The Balanced Scorecard: measures that drive performance // Harvard Business Review, January/February, 1992. – P. 71-79

Kaplan R.S., Norton D.P. The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action // Harvard Business School Press. – 1996. – P. 323

Stolarski A. Zastosowanie BSC (The Balanced Scorecard) // I Ogólnopolskie seminarium doktorskie rachunkowości i finansów. – Sopot: Wyższa Szkoła Finansów i Rachunkowości. – 2001. – s. 213-218

Young S. David, O’Byrne F Stephen. VA and Value Based Management: A Practical Guide to Implementation, Published by McGraw-Hill Professional, 2000. – P. 493

Голов С.Ф. Управлінський облік. Підручник. – К.: Лібра, 2003. – 704 с.

Гринкевич С.С., Ониськів І.І. Управління ринковою вартістю підприємства. // Науковий вісник НЛТУ України. – 2010. − Вип. 20.1. – С. 187-190

Джереми Хоуп. Финансовый директор новой эпохи. Как финансовый управляющий может изменить свою роль и обеспечить успех компании на рынке / Джереми Хоуп: пер. с англ. Н.И. Кобзаревой; под общ. ред. Д.А. Рябых. – Москва: Вершин, 2007. – 304 с.

Егерев И.А. Стоимость бизнеса: искусство управления: Учеб. пособие. – М.: Дело, 2003. – 480 с.

Ивашковская И.В. Управление стоимостью компании: вызовы российскому менеджменту // Российский журнал менеджмента. – 2004. – № 4. – С. 113-132.

Исследование систем управления: Учеб. Пособие Под ред. д.э.н., проф. Э.М. Короткова. – М.: ИНФРА-М, 2003. – 176 с.

Кандалинцев В.Г. Сбалансироыванное управление предприятием: учебное пособие / В.Г. Кандалинцев. – М.: КНОРУС, 2006. – 224 с.

Концепция контроллинга: Управленческий учет. Система отчетности. Бюджетирование / Horváth & Partners; Пер. с нем. – 2-е изд. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 269 с.

Коупленд Т., Коллер Т., Муррин Д. Стоимость компаний: оценка и управление. – М.: Олимп-бизнес, 1999.

Коупленд Т., Мурин Дж. Стоимость компаний: оценка и управление / Пер. с англ. – М.: ЗАО “Олимп- Бизнес”, 1999. – 576 с.

Круш П.В., Поліщук С.В. Оцінка бізнесу: Навч. посібн. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 264 с.

Маренков В.Н., Демшин В.В. Концепция управления стоимостью // Управление компанией. – 2001. – № 4 // http:// www.cfin.ru

Мендрул О.Г. Управління вартістю підприємств. Монографія. – К.: КНЕУ, 2002. – 272 с.

Николаева О.Е., Алексеева О.В. Стратегический управленческий учет. – М.: Едиториал УРСС, 2003. – 304 с.

Нівен Пол Р. Діагностика збалансованої системи показників: Підтримуючи максимальну ефективність / Пер. з англ; За наук. ред. М. Горського. Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2006. – 256 с.

Оценка бизнеса: Учебник / Под ред. А.Г. Грязновой, М.А. Федотовой. – М.: Финансы и статистика, 2001. – 512 с.: ил.

Панков В.А. Управление стоимостью наукоемкого машиностроительного предприятия: теория и практика. – К.: Наук. думка, 2003. – 424 с.

Построение экспертных систем / Пер. с англ.; Под ред. Ф. Хейеса, Д. Уотермана, Лената. – М.: Мир., 1987.

Разработка сбалансированной системы показателей. Практическое руководство с примерами. – 2-е изд., расшир. / Под ред. А.М. Гершуна, Ю.С. Нефедьевой. – М.: ЗАО “Олимп-бизнес”, 2005. – 128 с.

Серединська І. Система показників управління вартістю підприємства. // Економічний аналіз. – 2010. – Випуск 5. – С. 167-168

Уолш К. Ключевые показатели менеджмента. Как анализировать и контролировать данные, определяющие стоимость компании : пер. с англ. / К. Уолш. – М. : Изд-во Дело, 2000. – 360 с.

Хачатурян Ф. Повышение стоимости участия акционеров: оптимальные модели управления / Ф. Хачатурян // Welcome. – 2000. – № 2. – С. 5-15.

Якість економічного зростання: Пер. з англ. / В. Томас, М. Дайламі, А. Дарешвар та ін.; Наук. ред. пер. О. Кілієвич. –К.: Видавництво Соломії Павличко “Основи”, 2002. – 350 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-28

Як цитувати

Лаговська, О. А. (2015). СИСТЕМА ЗБАЛАНСОВАНИХ ПОКАЗНИКІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА: ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (2(17), 186–196. https://doi.org/10.26642/pbo-2010-2(17)-186-196

Номер

Розділ

Статті