ОСОБЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Оксана Вікторівна Олійник Житомирський державний технологічний університет, Україна
  • Тетяна Василівна Барановська Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-6471-5932

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2014-3(30)-440-448

Ключові слова:

маркетингова діяльність, фінансова звітність, зовнішній економічний аналіз, внутрішній економічний аналіз

Анотація

Висвітлюються особливості методики економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств як дієвого інструменту управління маркетингом з метою досягнення синергетичного ефекту від здійснення виробничої та збутової діяльності суб’єктів господарювання. Акцентовано увагу на підвищенні актуальності маркетингової діяльності для отримання конкурентних переваг у боротьбі за споживача та ринки збуту в умовах різкого падіння платоспроможного попиту населення. Встановлено послідовність здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності промислових підприємств, що передбачає вивчення зовнішнього середовища, маркетинговий аналіз та аналіз ефективності маркетингової діяльності. Визначено основні проблемні питання, що виникають під час аналітичних досліджень ефективності маркетингової діяльності, а саме обмеженість та недоступність інформаційної бази, складність та неефективність використання виключно формалізованих методів, недостатність висококваліфікованих фахівців-аналітиків.

Посилання

Житна І.П. Економічний аналіз : навч. посібник / І.П. Житна, І.В. Тацій, П.Є. Житний. – Луганськ : СНУ ім. В.Даля, 2006. – 296 с.

Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств : навч. посібник / М.Я. Коробов. – К. : Знання, КОО, 2000. – 378 с.

Любушин Н.П. Теория економического анализа: учеб.-метод. комплекс / Н.П. Любушин, В.Б. Лещева, Е.А. Сучков ; под ред. проф. Н.П. Любушина. – М. : Юристъ, 2002. – 480 с.

Мельник М.В. Анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия : учеб. пособие / М.В. Мельник, Е.Б. Герасимова. – М. : ФОРМУМ ; ИНФРА-М, 2007. – 192 с.

Мних Є.В. Економічний аналіз діяльності підприємства : підручник / Є.В. Мних. – К. : Київ. Нац. торг.-екон. ун-т., 2008. – 514 с.

Савицкая Г.В. Экономический анализ : учебник / Г.В. Савицкая. – 9-е изд., испр. – М. : Новое знание, 2004. –640 с.

Чумаченко Н.Г. Принятие решений в управлении производством / Н.Г. Чумаченко, А.П. Савченко, В.Г. Коренев. – К. : «Техніка», 1978. – 192 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Олійник, О. В., & Барановська, Т. В. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(30), 440–448. https://doi.org/10.26642/pbo-2014-3(30)-440-448

Номер

Розділ

Статті