МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Олександр Васильович Лепьохін Класичний приватний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.2-194-198

Ключові слова:

продукція підприємств, маркетингова політика, збут продукції, види стимулювання збуту продукції, типи цілей стимулювання збуту, співвідношення між попитом і пропозицією

Анотація

Досліджено види стимулювання збуту продукції підприємств. Визначено типи цілей стимулювання збуту продукції підприємств. Запропоновано впровадження маркетингової діяльності, що покликана збалансувати співвідношення між попитом і пропозицією завдяки вивченню економічної можливості виробників, постачальників і посередників.

Посилання

Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.

Норіцина Н.І. Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №8. – С. 39-40.

Багачева О.С. Продажа рекламной площади в газете: Учеб. пособие. – М.: Аспект-Пресс, 2002. – 139 с.

Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.

Норіцина Н.І. Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №8. – С. 39-40.

Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.

Хелферт Э. Техника финансового анализа. – М.: ЮНИТИ, 1996. – 663 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-28

Як цитувати

Лепьохін, О. В. (2015). МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(21)Ч.2), 194–198. https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.2-194-198

Номер

Розділ

Статті