МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ

Олександр Васильович Лепьохін

Анотація


Досліджено види стимулювання збуту продукції підприємств. Визначено типи цілей стимулювання збуту продукції підприємств. Запропоновано впровадження маркетингової діяльності, що покликана збалансувати співвідношення між попитом і пропозицією завдяки вивченню економічної можливості виробників, постачальників і посередників.


Ключові слова


продукція підприємств; маркетингова політика; збут продукції; види стимулювання збуту продукції; типи цілей стимулювання збуту; співвідношення між попитом і пропозицією

Повний текст:

PDF

Посилання


Примак Т.О. Маркетинг: Навч. посібник. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.

Норіцина Н.І. Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №8. – С. 39-40.

Багачева О.С. Продажа рекламной площади в газете: Учеб. пособие. – М.: Аспект-Пресс, 2002. – 139 с.

Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.

Норіцина Н.І. Створення прибуткового малого бізнесу на засадах сучасного маркетингу //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – №8. – С. 39-40.

Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбаток та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556 с.

Хелферт Э. Техника финансового анализа. – М.: ЮНИТИ, 1996. – 663 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.2-194-198

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.