БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.2-92-105Ключові слова:
професійний футбольний клуб, бренд професійного клубу, товарний знак футбольного клубу, оцінка торгівельних марок футбольних клубів, облікове відображення брендів клубівАнотація
Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів і торгівельних марок професійних футбольних клубів.
Посилання
Аакер Д.А. Создание сильних брендов / Д. А. Аакер ; пер. с англ. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2003. – 440 с.
Барлоу Дж. Сервис, ориентированньїй на бренд. Новое конкурентное преимущество. Жалоба как подарок / Дж. Барлоу, П. Стюарт. М. : Олимп Бизнес, 2007. – 271 с.
Бодуан Ж. Управление имиджем компании / Ж. Бодуан ; пер. с фр. – М. : Имидж-контакт, 2003. – 233 с.
Вершинин О. Особенности брендинга в коммерческих банках / О. Вершинин, Р. Кулягин, В. Угрына // Бренд-менеджмент. – 2003. – № 1. – С. 39-45.
Ветвинский А. Бренды исчезнувшей империи [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://news.bbc.co.uk/hi/russian/russia/newsid_6421000/6421609.stm
Вовк О.Б. Аналіз об'єктів, що можуть бути торговими марками: види, класи, захист / О.Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" – 2011. – С.52-53.
Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / І.3. Должанський, Т.О. Загорна. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с.
Економічний словник-довідник. / За ред. С.В. Мочерного – К.: Феміна, 1995. – 368 с.
Еллвуд А. Основы брендинга / А. Еллвуд; пер. с англ. – М. : Фаир-пресс, 2002. – 336 с.
Закон РФ “О товарных знаках, знаках обслуживания и наименованиях мест происхождения товаров” с 01.01.2009 г. [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.internet-law.ru/intlaw/laws/tm.htm.
Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” вiд 15.12.1993 № 3689-XII [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3689-12.
Зозульов О.В. Брендінг чи антибрендінг: Що вибрати в Україні?/ О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. – № 4. – 1998. – С. 26-28.
Интеллектуальная собственность в Украине. Правовые основы и практика. Научно-практическое издание: В 4-х т. – Киев: Издательский дом “Ін Юре”. 1999.
Капферер Ж. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга / Ж. Капферер ; пер. с англ. – М. : Инфра-М, 2002. – 211 с.
Малюга Н.М. Шляхи удосконалення оцінки в бухгалтерському обліку: теорія, практика, перспективи / Інститут змісту і методів навчання; Житомирський інженерно-технологічний ін-т / Ф.Ф. Бутинець (ред.). – Житомир, 1998. – 383 с.
Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.П. Павленко та ін. – К.: Вид-во "Хімджест", 2008. – 720 с.
Махнула С.М. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С.М. Махнула // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – №1. – С. 80-84.
Мороз О.В. Теорія сучасного брендінгу: Монографія / О.В. Мороз, О.В. Пащенко / Вінниця, держ. техн. ун-т.: Універсам – Вінниця, 2005. – 103 с.
Мушко З.М. Менеджмент та маркетинг у фармації. Частина ІІ. / З.М. Мушко, Н.М. Діхтярьова. – Харків: “Основа”, 1996. – 231 с.
Перция В. Брендинг: курс молодого бойца / В. Перция. – СПб.: Питер, 2005. 208 с.
Плахотний М. Торговая марка / М. Плахотний // Компаньон. – 2001. – № 26. – С. 46.
Победители “Брэнд года Effie – 2003” “Маркетолог”. – 2004. – № 1. с. 8
Репьев А.П. Брзндинг // [Электронный ресурс]. Режим доступу: http://www.repiev.ru/articles/2005brand_rus.htm.
Стюарт Крейнер Брэнды, которые изменили бизнес: Полная коллекция величайших брэндов мира / Стюарт Крейнер, Дез Дирлав / Пер. с англ. – СПб.: “Крылов”, 2004. – 320 с.
Фризоргер О.К. Банковский бренд - подспорье менеджменту / О.К. Фризоргер // Банковское дело. – 2007. – № 9. – С. 75-77.
Харшак М. Эволюция и революция в истории знака, "Мир дизайна", зимний номер 1999 года [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=004145.
Чухрай Н. Товарна інноваційна політика на підприємстві: Підручник / Н. Чухрай, Р. Патора. – К.: КОНДОР, 2006. – 398 с.
Шканова О.М. Маркетингова товарна політика: навч. посібник 2 –ге видання / О.М. Шканова. Київ, 2003. – 160 с.
Devil´s Rope Museum History of Cattle Brands // [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.barbwiremuseum.com/cattlebrandhistory. htm#TOP.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віктор Валерійович Євдокимов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.