ОРГАНІЗАЦІЙНІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ: ОБЛІКОВИЙ КОНТЕКСТ
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.1-222-232Ключові слова:
система управління, організаційні комунікації облікового типу, комунікаційний процес в обліковій системіАнотація
У статті розглянуто особливості організаційних комунікацій облікового типу задля визначення базових компонентів та опису притаманних їм властивостей як основи обґрунтування та формулювання концептуальних засад комунікаційного процесу в межах облікової системи та в міжсистемному порядку.
Посилання
Gordon, LA & Miller D.A Contingency Framework for the Design of Accounting Information Systems / Gordon, LA & Miller, D. // Accounting, Organizations and Society. – 1976. – vol. 1, no. 1. – pp. 59-69.
Nicolaou A.A. Contingency Model of Perceived Effectiveness of Accounting Information System: Organizational coordination and control effecrs / Nicolaou A.A // International Journal of Accounting Information Systems. – 2000. – № 1. – р. 191–105.
Автономова Н.С. Опыты философии язика / Н.С. Автономова. – М.: Российская политическая энциклопедия (РОССПЭН), 2008. – 704 с.
Афанасьев В.Г. Социальная информация и управление обществом / В.Г. Афанасьев. – М.: Политиздат, 1975. – 408 с.
Богданов А.А. Тиктология: (всеобщая организационная наука): [В 2-х кн.] / А.А. Богданов; Редкол. Л.И. Абалкин (отв. ред.) и др. / Отд-ние экономики АН СССР. Ин-т экономики АН СССР. – Кн. 1. – М.: Экономика, 1989. – 304 с.
Воробей В. Нефінансова звітність: інструмент соціально відповідального бізнесу / В. Воробей, І. Журовська. – К. – 2010. – 81 с.
Джуэлл Л. Индустриально-организационная психология / Л. Джуэлл. – СПб: Питер, 2001.
Ермакова Н.А. Контрольно-информационные системы управленческого учета / Н.А. Ермакова. – М.: Экономистъ, 2005. – 296 с.
Жидков В.С. Глобализация: социокультурный аспект / Системные исследования культуры / В.С. Жидков, К.Б. Соколов. – СПб.: Алатейя, 2006. – С. 173 – 211.
Мамиконов А.Г. Принятие решений и информация / А.Г. Мамиконов. – М.: Наука, 1983. – 184 с.
Мильнер Б.З. Теория организации: [учебник] / Б.З. Мильнер. – [5-е изд., перераб. и доп.]. – М.: ИНФРА-М, 2006. – 720 с. – (Высшее образование)
Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.О. Примак. – К.: КНЕУ, 2005.
Сіменко І.В. Якість систем управління підприємствами: методологія, організація, практика: монографія / І.В. Сіменко. – Донецьк: [ДонНУЕТ], 2009. – 394 с.
Соколов А.В. Введение в теорию социальной коммуникации: [учеб. пособие] / А.В. Соколов. – СПб, 1996.
Феденя А.К. Менеджмент: [электронный учебно-методический комплекс] / А.К. Феденя. – Минск, 2006. – 180 с.
Яковлев И.П. Основы теории коммуникаций: [учеб. пособие] / И.П. Яковлев. – СПб, 2001. – 231 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Адамівна Лаговська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.