ОРГАНІЗАЦІЙНІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ: ОБЛІКОВИЙ КОНТЕКСТ

Олена Адамівна Лаговська

Анотація


У статті розглянуто особливості організаційних комунікацій облікового типу задля визначення базових компонентів та опису притаманних їм властивостей як основи обґрунтування та формулювання концептуальних засад комунікаційного процесу в межах облікової системи та в міжсистемному порядку.


Ключові слова


система управління; організаційні комунікації облікового типу; комунікаційний процес в обліковій системі

Повний текст:

PDF

Посилання


Gordon, LA & Miller D.A Contingency Framework for the Design of Accounting Information Systems / Gordon, LA & Miller, D. // Accounting, Organizations and Society. – 1976. – vol. 1, no. 1. – pp. 59-69.

Nicolaou A.A. Contingency Model of Perceived Effectiveness of Accounting Information System: Organizational coordination and control effecrs / Nicolaou A.A // International Journal of Accounting Information Systems. – 2000. – № 1. – р. 191–105.

Автономова Н.С. Опыты философии язика / Н.С. Автономова. – М.: Российская политическая энциклопедия (РОССПЭН), 2008. – 704 с.

Афанасьев В.Г. Социальная информация и управление обществом / В.Г. Афанасьев. – М.: Политиздат, 1975. – 408 с.

Богданов А.А. Тиктология: (всеобщая организационная наука): [В 2-х кн.] / А.А. Богданов; Редкол. Л.И. Абалкин (отв. ред.) и др. / Отд-ние экономики АН СССР. Ин-т экономики АН СССР. – Кн. 1. – М.: Экономика, 1989. – 304 с.

Воробей В. Нефінансова звітність: інструмент соціально відповідального бізнесу / В. Воробей, І. Журовська. – К. – 2010. – 81 с.

Джуэлл Л. Индустриально-организационная психология / Л. Джуэлл. – СПб: Питер, 2001.

Ермакова Н.А. Контрольно-информационные системы управленческого учета / Н.А. Ермакова. – М.: Экономистъ, 2005. – 296 с.

Жидков В.С. Глобализация: социокультурный аспект / Системные исследования культуры / В.С. Жидков, К.Б. Соколов. – СПб.: Алатейя, 2006. – С. 173 – 211.

Мамиконов А.Г. Принятие решений и информация / А.Г. Мамиконов. – М.: Наука, 1983. – 184 с.

Мильнер Б.З. Теория организации: [учебник] / Б.З. Мильнер. – [5-е изд., перераб. и доп.]. – М.: ИНФРА-М, 2006. – 720 с. – (Высшее образование)

Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика: монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.О. Примак. – К.: КНЕУ, 2005.

Сіменко І.В. Якість систем управління підприємствами: методологія, організація, практика: монографія / І.В. Сіменко. – Донецьк: [ДонНУЕТ], 2009. – 394 с.

Соколов А.В. Введение в теорию социальной коммуникации: [учеб. пособие] / А.В. Соколов. – СПб, 1996.

Феденя А.К. Менеджмент: [электронный учебно-методический комплекс] / А.К. Феденя. – Минск, 2006. – 180 с.

Яковлев И.П. Основы теории коммуникаций: [учеб. пособие] / И.П. Яковлев. – СПб, 2001. – 231 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2011-3(21)Ч.1-222-232

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.