ОГЛЯД ПРОБЛЕМАТИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Альона Василівна Лисюк

Анотація


Здійснено критичний аналіз наукових публікацій з проблематики облікового забезпечення рекламної діяльності суб’єктів господарювання, що дозволило окреслити напрями дискусійних питань.

Ключові слова


рекламна діяльність; суб`єкт господарювання; облікове забезпечення діяльності; огляд проблематики; наукові публікації; критичний аналіз літератури; напрям дискусійних питань

Повний текст:

PDF

Посилання


Голда Н. Особливості формування рекламної стратегії / Н. Голда // Галицький економічний вісник. – 2007. – № 4(15). – С. 75-79.

Олійник О.В. Розвиток економічного аналізу в умовах інституційних змін [Текс]: монографія / Олійник О.В. – Житомир: ЖДТУ, 2008. – 653 с.

Потапенко С.Д. Моделювання процесу рекламної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 “Економіко-математичне моделювання” / С.Д. Потапенко. – Київ, 2004. – 19 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2011-1(19)-234-240

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.