ОГЛЯД ПРОБЛЕМАТИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2011-1(19)-234-240Ключові слова:
рекламна діяльність, суб`єкт господарювання, облікове забезпечення діяльності, огляд проблематики, наукові публікації, критичний аналіз літератури, напрям дискусійних питаньАнотація
Здійснено критичний аналіз наукових публікацій з проблематики облікового забезпечення рекламної діяльності суб’єктів господарювання, що дозволило окреслити напрями дискусійних питань.Посилання
Голда Н. Особливості формування рекламної стратегії / Н. Голда // Галицький економічний вісник. – 2007. – № 4(15). – С. 75-79.
Олійник О.В. Розвиток економічного аналізу в умовах інституційних змін [Текс]: монографія / Олійник О.В. – Житомир: ЖДТУ, 2008. – 653 с.
Потапенко С.Д. Моделювання процесу рекламної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 “Економіко-математичне моделювання” / С.Д. Потапенко. – Київ, 2004. – 19 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Альона Василівна Лисюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.