ОГЛЯД ПРОБЛЕМАТИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Альона Василівна Лисюк Житомирський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2011-1(19)-234-240

Ключові слова:

рекламна діяльність, суб`єкт господарювання, облікове забезпечення діяльності, огляд проблематики, наукові публікації, критичний аналіз літератури, напрям дискусійних питань

Анотація

Здійснено критичний аналіз наукових публікацій з проблематики облікового забезпечення рекламної діяльності суб’єктів господарювання, що дозволило окреслити напрями дискусійних питань.

Посилання

Голда Н. Особливості формування рекламної стратегії / Н. Голда // Галицький економічний вісник. – 2007. – № 4(15). – С. 75-79.

Олійник О.В. Розвиток економічного аналізу в умовах інституційних змін [Текс]: монографія / Олійник О.В. – Житомир: ЖДТУ, 2008. – 653 с.

Потапенко С.Д. Моделювання процесу рекламної діяльності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: спец. 08.03.02 “Економіко-математичне моделювання” / С.Д. Потапенко. – Київ, 2004. – 19 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-29

Як цитувати

Лисюк, А. В. (2015). ОГЛЯД ПРОБЛЕМАТИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТОРІНКАХ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ТА НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (1(19), 234–240. https://doi.org/10.26642/pbo-2011-1(19)-234-240

Номер

Розділ

Статті