ВПЛИВ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ НА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

Олександр Васильович Лепьохін

Анотація


Досліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни підприємства з
цінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності.

Ключові слова


підприємство; цінова політика; маркетинговий аналіз

Повний текст:

PDF

Посилання


Герасименко В.В. Ценовая политика фирмы / В.В. Герасименко. – М.: Финстатинформ. 1995. – 238 с.

Череп А.В. Управління витратами суб’єктів господарювання / А.В. Череп. – Ч.1. – Харків: ІНЖЕК, 2006. – 386 с.

Череп А.В. Управління витратами суб’єктів господарювання / А.В. Череп. – Ч.2. – Харків: ІНЖЕК, 2006. – 382 с.

Череп А.В. Управління собівартістю й ціною в умовах ринкової економіки /А.В. Череп // Держава та регіони. Сер. Державне управління. – Запоріжжя: Гуманітарний університет “ЗІДМУ”, 2003. – № 1. – с. 119-120.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2012-1(22)-187-193

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.