ВПЛИВ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ НА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2012-1(22)-187-193Ключові слова:
підприємство, цінова політика, маркетинговий аналізАнотація
Досліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни підприємства зцінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності.
Посилання
Герасименко В.В. Ценовая политика фирмы / В.В. Герасименко. – М.: Финстатинформ. 1995. – 238 с.
Череп А.В. Управління витратами суб’єктів господарювання / А.В. Череп. – Ч.1. – Харків: ІНЖЕК, 2006. – 386 с.
Череп А.В. Управління витратами суб’єктів господарювання / А.В. Череп. – Ч.2. – Харків: ІНЖЕК, 2006. – 382 с.
Череп А.В. Управління собівартістю й ціною в умовах ринкової економіки /А.В. Череп // Держава та регіони. Сер. Державне управління. – Запоріжжя: Гуманітарний університет “ЗІДМУ”, 2003. – № 1. – с. 119-120.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександр Васильович Лепьохін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.