МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2013-3(27)-187-194Ключові слова:
калькулювання, рекламний продукт, моделюванняАнотація
Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції.
Посилання
Метод: значення поняття [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www/ URL:. http://uk.wikipedia.org/wiki.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Адамівна Лаговська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.