МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ

Олена Адамівна Лаговська

Анотація


Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції.


Ключові слова


калькулювання; рекламний продукт; моделювання

Повний текст:

PDF

Посилання


Метод: значення поняття [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www/ URL:. http://uk.wikipedia.org/wiki.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2013-3(27)-187-194

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.