МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ

Автор(и)

  • Олена Адамівна Лаговська Житомирський державний технологічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-9517-0499

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2013-3(27)-187-194

Ключові слова:

калькулювання, рекламний продукт, моделювання

Анотація

Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції.

Посилання

Метод: значення поняття [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www/ URL:. http://uk.wikipedia.org/wiki.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-27

Як цитувати

Лаговська, О. А. (2014). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(27), 187–194. https://doi.org/10.26642/pbo-2013-3(27)-187-194

Номер

Розділ

Статті