Методичні аспекти обліку мережевих активів
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2017-2(37)-102-107Ключові слова:
мережеві структури, мережевий облік, додатковий мережевий капіталАнотація
Обґрунтовано необхідність використання інноваційних інструментів обробки і представлення інформації про мережеві активи. Наведено пропозиції щодо відображення мережевих активів на рахунках бухгалтерського обліку. Виявлено основні причини необхідності відображення мережевих активів в бухгалтерській звітності всіх учасників мережевої структури (економічна сутність мережевих активів як об’єкта бухгалтерського обліку; неадитивна модель формування вартості мережевих активів; міжмережевий механізм формування вартості мережевих активів). Виділено і обґрунтовано етапи облікової оцінки мережевих активів.
Розроблено аналітичну таблицю для оцінки вартості мережевих активів та додаткового мережевого капіталу в бухгалтерському обліку. Розроблено порядок відображення додаткового мережевого капіталу в бухгалтерському обліку. Розкрито методику переоцінки мережевих активів в бухгалтерському обліку в її широкому розумінні. Визначено порядок обліку мережевих активів при збільшенні або зменшенні кількості учасників мережевої структури.
Посилання
Baruh, L. (2003), Nematerial'nye aktivy. Upravlenie, izmerenie, otchetnost', Moskva, Kvinto-Konsalting, 240 p.
Mitrofanova, I.A., Tlisov, A.B., Ivanov, N.P., Krylova, M.A. and Shavtikova, L.M. (2016), Ocenka i sovershenstvovanie investicionno-innovacionnoj dejatel'nosti predprijatija, monografija, Direkt-media, Moskva, Berlin, 98 р.
Ministerstvо finansiv Ukrai'ny (2013), «Nematerial'ni aktyvy», Polozhennja (standart) buhgalters'kogo obliku 8, nakaz, iz zminamy, vid 27 chervnja, N 627 ( z1242-13 ).
Strelec, I.A. (2006), Setevaja jekonomika, Jeksmo, Moskva, 208 p.
Kelly, K. (1998), New rules for the New economy. Radical 10 strategies for a connected world, Published by the Penguin Group, New York, 180 p.
Moeller, K. (2010), «Partner selection, partner behavior, and business network performance. An empirical study on German business networks», Journal of Accounting & Organizational Change, Vol. 6, No. 1, pр. 27–51.
Paugam, L., André, P., Philippe, H. and Harfouche, R. (2016), Brand Valuation, Routledge, 204 p.
Tkachenko, E., Rogova, E. and Bodrunov, S. (2014), «The evolution of the models of knowledge management within networks: cases of the industrial and construction networks in St Petersburg», Proceedings of the 11th International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning: ICICKM2014, Academic Conferences Limited, pр. 400–409.
Brekel, R. van den (2011), Value Drivers & Intangibles. OECD Business Consultation, Ernst & Young, 15 p.
Westlund, H. (1999), «An interaction-cost perspective on networks and territory», Annals of Regional Science, Vol. 33, pр. 93–121.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ірина Анатоліївна Юхименко-Назарук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.