Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2017-3(38)-104-110Ключові слова:
соціальна відповідальність, міжнародний бізнес, європейські країни, Польща, Україна, соціальна політикаАнотація
У статті проаналізовано практику застосування стратегії соціальної відповідальності бізнесу на польських та українських підприємствах. Проблема українських суб’єктів господарювання полягає в необхідності створення концептуальної теоретичної підстави соціальної відповідальності в сфері управління та реалізації соціальних заходів. Тому, на підставі проведеного дослідження звітів про соціальну відповідальності українського та польського бізнесу, обґрунтовано напрямки удосконалення соціальної політики підприємств України, які є окремою ланкою розвитку національної економіки.
Посилання
Akimova, I., Marcinkiv, A. and Osinkina, O. (2005), Social'na vidpovidal'nist' ukrai'ns'kogo biznesu: rezul'taty opytuvannja, Vydavn. kompanija KIT, Kyi'v, 55 р., available at: http://pmguinfo.dp.ua/images/documents/korp_otnosheniya/soc_otvetstvennost.pdf
Jakovljev, P.O. and Pryhodchynko, Ja.V. «Korporatyvna social'na vidpovidal'nist' jak instrument mened
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Оксана Вікторівна Олійник, Валентина Віталіївна Ксендзук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.