ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ОНОВЛЕННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ ВІДПОВІДНО ДО МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

  • Ірина Романівна Поліщук Житомирський державний технологічний університет, Ukraine http://orcid.org/0000-0002-6074-6627
  • Надія Петрівна Опанасюк Житомирський державний технологічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2016-2-3(35)-313-324

Ключові слова:

маркетингова стратегія, амортизація нематеріальних активів, облікова політика, амортизаційна політика, статистичний аналіз

Анотація

Проаналізовано зміст Положень про облікову політику досліджених підприємств, у частині операцій з нарахування амортизації нематеріальних активів за такими критеріями: оцінка при надходженні, визначення строку корисного використання, строк амортизації, ліквідаційна вартість, метод нарахування амортизації, відображення у фінансовій звітності, одиниця обліку, переоцінка, формування справедливої вартості. Наведено характеристику факторів, що впливають на облікову політику, та визначають механізм оцінки повноти та своєчасності оновлення нематеріальних активів.

Запропоновано алгоритм вибору методу нарахування амортизації нематеріальних активів. Розширено інформаційну базу статистичного аналізу своєчасності та повноти оновлення нематеріальних активів, у частині розробленої внутрішньої звітності. Запропоновано показники для статистичної оцінки ефективності амортизаційної політики щодо  нематеріальних активів.

Наведено маркетингові стратегії залежно від стану та обсягу нематеріальних активів щодо нарощення маркетингового потенціалу для безперервності господарської діяльності.

Біографії авторів

Ірина Романівна Поліщук, Житомирський державний технологічний університет

I.R. Polishchuk

Надія Петрівна Опанасюк, Житомирський державний технологічний університет

N.P. Opanasyuk

Посилання

Jershova, G.V. (2011), «Nematerial'ni aktyvy promyslovyh pidpryjemstv Ukrai'ny», Finansy Ukrai'ny, No 11, pp. 104–112.

Instrukcija pro zastosuvannja (2015), «Plan rahunkiv buhgalters'kogo obliku aktyviv, kapitalu, zobov'jazan' i gospodars'kyh operacij pidpryjemstv i organizacij», available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0892-99

Kapital'ni investycii' za vydamy aktyviv za 2010–2015 roky, available at: http://www.ukrstat.gov.ua.

Katkov, S.O. and Larka, M.I. (2013), «Marketyngovi strategii' vyvedennja ob’jektiv intelektual'noi' vlasnosti promyslovogo pidpryjemstva na rynok», Visnyk NTU «HIII», No 21 (994), pp. 90–96.

Kudyrko, O.V. (2013), «Upravlinnja marketyngovoju dijal'nistju doslidnyc'kyh kompanij na osnovi rejtyngovogo ocinjuvannja nematerial'nyh aktyviv», Marketyng i menedzhment innovacij, No 2, pp. 95–105.

The Ministry of Finance of Ukraine (2015), Polozhennja (standart) buhgalters’kogo obliku 8 “Nematerial'ni aktyvy”, available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0750-99

Reguljarna informacija emitentiv, available at: http://smida.gov.ua/db/emitent/year/xml/showform/42964/156/templ

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-01

Як цитувати

Поліщук, І. Р., & Опанасюк, Н. П. (2017). ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ ОНОВЛЕННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ ВІДПОВІДНО ДО МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (2-3(35), 313–324. https://doi.org/10.26642/pbo-2016-2-3(35)-313-324

Номер

Розділ

Статті