Огляд моделей ризику в контексті фінансового аудиту

J. D. Staliunene, Ch. Khrystauskas

Анотація


Проаналізовано суттєві проблеми аудиту, які стосуються історичного дослідження моделей аудиторських ризиків у здійснені професійної діяльності. Проаналізовано класифікацію моделей ризиків у науковій літературі, а також надано визначення поняття аудиторського ризику за допомогою внутрішніх та зовнішніх факторів. Визначено, що аудитор приймає рішення за невизначених умов, що спричинені недостатньо точною оцінкою цих ризиків.

Ключові слова


фінансовий аудит; аудиторський ризик; моделі аудиторських ризиків; класифікація моделей ризиків; точна оцінка аудиторського ризику

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


ABREMA (1995) – Activity based Risk evaluation model of auditing. Australian educational research pty.Ltd [online: http://www.abrema.net/abrema/]

Алборов Р.А., Хоружий Л.И., Концевая С.М. Основы аудита. Москва: Дело и сервис, 2001.

Аренс Э.А., Лоббек Дж.К. Аудит [перевод с английского. Терехова М.А]. – Москва: Финансы и статистика, 1995.

Bagdonienė L. ir Hopenienė R. Paslaugų marketingas ir vadyba. KTU: Technologija, ISBN 9955-09-579-2, (2004), 463.

Bayer T.E. (1999). Risk-Based Auditing: a new Approach. [online: http: //www.sikich.com/sg/pdf/bayer.pdf]

Beatie V.&Fearnley S. & Brandt R. (2002). Auditor independente and audit risk in the UK:A Reconceptualisation [online: http://www.stir.ac.uk/]

Berry L.L. ir Parasuramm A. (1996). Listening to the customer: the concept of service-quality information system. Prentice Hall Europe.

Brugman D., Weistelt M. (1992). The diatonic element in auditors. Professional Judgment. – Amsterdam: Limperg Institute. – P. 5-17.

Бычкова С.М., Растахманова Л.Н. Риски в аудиторской деятельности. – Москва: Финансы и статистика, 2003,416.

Collis D.J. & Montgomery C.A. (1995). Competing on resourses: Strategy in the 1990 s, Harvardo Bussiness review, 73 (4): 118-128.

Davies M. Auditing in the New Milennium. [online]. Available from Internet:

Dawson R. (2000) Developing knowledge-based client relationships – The future of professional servises. Boston: Butterworth-Heinemann.

Dodž R. Kratkoe rukovodstvo po standartam i normam audita. Moskva. „Finansy i statistika“, 1992 – 240.

Dunn J. (1996). Auditing theory and practices. – Second Editon. – Prentice hall. – P. 48-50.

Fitzsimmons J.A. (1990), “Making continual improvement a competitive strategy for service firms”, in Bowen D.E., Chase R.B, Cummings T.G (Eds),Service Management Effectiveness, Jossey Bass, San Francisco, CA.

Hogan C.E. Jeter D.C.(1999). Industry specialization by auditors. Auditing: A Journal of Practice and theory (1-17)

Haksever C. &Render B. & Russell R.S. & Mudrich R.G. (2000) “Costs and benefits of audit quality in the IPO market: a self-selection analysis”, The Accounting Review, Vol. 72 pp. 67-86.

Humphrey Ch., Oizer P., Turley S. (1991). The audit expectation gap in Britain – an empiracal investigation. – Paper presented to the EIAS work shop on Auditing regulation. – Dopenhagen, 18-19 September.

Jonhson H. Auditing. (4 ed.). – Dame publication, inc, 1991. – 683 p.

Kabašinskas J., Toliatienė I. Auditas. - Vilnius: Amžius., 1997. – 382 p.

Karapetrovic S., Willborn W. (2000), “Quality assurance and effectiveness of audit systems”, International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 17 No. 6, pp. 679-703.

Kingman-Brundage J. & William R.G. & Bowen D.E.(USA). (1995) “Service logic: achieving service system integration”. International Journal of service industry management. Vol. 6, No. 4 , p.p. 20-39.

Lovelock Ch. & Vandermerwe S. & Levis B (1996). Services Marketing. A European Perspective. London: Prentice Hall Europe, p. 241-253.

Leventis St. ir Caramanis C. (2005). Determinants of audit time as a proxy of audit quality. Managerial auditing Journal. V. 20, No: 5, p. 460-478.

Mackevičius J. Audito teorija ir praktika: monografija. – Vilnius: Lietuvos mokslas, 1999. – 700.

Maister D.H. (1997). Managing the professional service firm. New York: Fee Press

Нитецкий В.В., Кудрявцев Н.Н. Аудит предприятия. – Москва: Дело, 1996.

Probst G. & Raub S. & Romhardt K. (2006). Žinių vadyba. Sėkmės komponentai. ISBN-9955,Vilnius: Knygiai.

Robertson Dž. Audit. Moskva.: KPMG, “Kontakt”, 1993.– 496.

O’Reilly V.M. Montgomery’s auditing. 11 ed. New York: J. Wiley. 1990. l.O. Robertson J.C. Auditing. 6 ed. Homewood (III); Boston. 1990.

Schaffer R.H. (2002). Hight Impact Consulting: How Clients and Consultants Can Work Together to Achieve Extraordinary Results. Josse-Bass. p. 265. ISBN 0-7879-6049-7

KPMG: [online: www.kpmg.lt]

Lithuania Auditors‘ House information [online: http://www.lrs.lt]

Ernst & Young Baltic: [online: www.ey.com/lt/careers]

PricewaterhouseCoopers: [online: http://www.pwc.lt]

Deloite Lietuva: [online: http://www.deloitte.com]


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.26642/pbo-2009-3(15)-294-306

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства - Некомерційна 4.0 Міжнародна.