Огляд моделей ризику в контексті фінансового аудиту

Автор(и)

  • J. D. Staliunene Каунаський технологічний університет, Lithuania
  • Ch. Khrystauskas Каунаський технологічний університет, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2009-3(15)-294-306

Ключові слова:

фінансовий аудит, аудиторський ризик, моделі аудиторських ризиків, класифікація моделей ризиків, точна оцінка аудиторського ризику

Анотація

Проаналізовано суттєві проблеми аудиту, які стосуються історичного дослідження моделей аудиторських ризиків у здійснені професійної діяльності. Проаналізовано класифікацію моделей ризиків у науковій літературі, а також надано визначення поняття аудиторського ризику за допомогою внутрішніх та зовнішніх факторів. Визначено, що аудитор приймає рішення за невизначених умов, що спричинені недостатньо точною оцінкою цих ризиків.

Посилання

ABREMA (1995) – Activity based Risk evaluation model of auditing. Australian educational research pty.Ltd [online: http://www.abrema.net/abrema/]

Алборов Р.А., Хоружий Л.И., Концевая С.М. Основы аудита. Москва: Дело и сервис, 2001.

Аренс Э.А., Лоббек Дж.К. Аудит [перевод с английского. Терехова М.А]. – Москва: Финансы и статистика, 1995.

Bagdonienė L. ir Hopenienė R. Paslaugų marketingas ir vadyba. KTU: Technologija, ISBN 9955-09-579-2, (2004), 463.

Bayer T.E. (1999). Risk-Based Auditing: a new Approach. [online: http: //www.sikich.com/sg/pdf/bayer.pdf]

Beatie V.&Fearnley S. & Brandt R. (2002). Auditor independente and audit risk in the UK:A Reconceptualisation [online: http://www.stir.ac.uk/]

Berry L.L. ir Parasuramm A. (1996). Listening to the customer: the concept of service-quality information system. Prentice Hall Europe.

Brugman D., Weistelt M. (1992). The diatonic element in auditors. Professional Judgment. – Amsterdam: Limperg Institute. – P. 5-17.

Бычкова С.М., Растахманова Л.Н. Риски в аудиторской деятельности. – Москва: Финансы и статистика, 2003,416.

Collis D.J. & Montgomery C.A. (1995). Competing on resourses: Strategy in the 1990 s, Harvardo Bussiness review, 73 (4): 118-128.

Davies M. Auditing in the New Milennium. [online]. Available from Internet:<http://www.yuatac.com .2001.

Dawson R. (2000) Developing knowledge-based client relationships – The future of professional servises. Boston: Butterworth-Heinemann.

Dodž R. Kratkoe rukovodstvo po standartam i normam audita. Moskva. „Finansy i statistika“, 1992 – 240.

Dunn J. (1996). Auditing theory and practices. – Second Editon. – Prentice hall. – P. 48-50.

Fitzsimmons J.A. (1990), “Making continual improvement a competitive strategy for service firms”, in Bowen D.E., Chase R.B, Cummings T.G (Eds),Service Management Effectiveness, Jossey Bass, San Francisco, CA.

Hogan C.E. Jeter D.C.(1999). Industry specialization by auditors. Auditing: A Journal of Practice and theory (1-17)

Haksever C. &Render B. & Russell R.S. & Mudrich R.G. (2000) “Costs and benefits of audit quality in the IPO market: a self-selection analysis”, The Accounting Review, Vol. 72 pp. 67-86.

Humphrey Ch., Oizer P., Turley S. (1991). The audit expectation gap in Britain – an empiracal investigation. – Paper presented to the EIAS work shop on Auditing regulation. – Dopenhagen, 18-19 September.

Jonhson H. Auditing. (4 ed.). – Dame publication, inc, 1991. – 683 p.

Kabašinskas J., Toliatienė I. Auditas. - Vilnius: Amžius., 1997. – 382 p.

Karapetrovic S., Willborn W. (2000), “Quality assurance and effectiveness of audit systems”, International Journal of Quality & Reliability Management, Vol. 17 No. 6, pp. 679-703.

Kingman-Brundage J. & William R.G. & Bowen D.E.(USA). (1995) “Service logic: achieving service system integration”. International Journal of service industry management. Vol. 6, No. 4 , p.p. 20-39.

Lovelock Ch. & Vandermerwe S. & Levis B (1996). Services Marketing. A European Perspective. London: Prentice Hall Europe, p. 241-253.

Leventis St. ir Caramanis C. (2005). Determinants of audit time as a proxy of audit quality. Managerial auditing Journal. V. 20, No: 5, p. 460-478.

Mackevičius J. Audito teorija ir praktika: monografija. – Vilnius: Lietuvos mokslas, 1999. – 700.

Maister D.H. (1997). Managing the professional service firm. New York: Fee Press

Нитецкий В.В., Кудрявцев Н.Н. Аудит предприятия. – Москва: Дело, 1996.

Probst G. & Raub S. & Romhardt K. (2006). Žinių vadyba. Sėkmės komponentai. ISBN-9955,Vilnius: Knygiai.

Robertson Dž. Audit. Moskva.: KPMG, “Kontakt”, 1993.– 496.

O’Reilly V.M. Montgomery’s auditing. 11 ed. New York: J. Wiley. 1990. l.O. Robertson J.C. Auditing. 6 ed. Homewood (III); Boston. 1990.

Schaffer R.H. (2002). Hight Impact Consulting: How Clients and Consultants Can Work Together to Achieve Extraordinary Results. Josse-Bass. p. 265. ISBN 0-7879-6049-7

KPMG: [online: www.kpmg.lt]

Lithuania Auditors‘ House information [online: http://www.lrs.lt]

Ernst & Young Baltic: [online: www.ey.com/lt/careers]

PricewaterhouseCoopers: [online: http://www.pwc.lt]

Deloite Lietuva: [online: http://www.deloitte.com]

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-14

Як цитувати

Staliunene, J. D., & Khrystauskas, C. (2016). Огляд моделей ризику в контексті фінансового аудиту. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(15), 294–306. https://doi.org/10.26642/pbo-2009-3(15)-294-306

Номер

Розділ

Статті