Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing
DOI:
https://doi.org/10.26642/pbo-2021-3(50)-29-35Ключові слова:
SMM; маркетинг у соціальних мережах; маркетингові послуги; аналіз; облік; звітністьАнотація
Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову».
Посилання
Convert Monster (2020), «19 metrik, kotorye igrayut reshayushchuyu rol' v sotsial'nykh setyakh», [Online], available at: https://convertmonster.ru/blog/social-media-marketing/19-vazhnyh-metrik-v-smm/
Penguin-team (2018), «LTV, CAC, CRR: chto znachat, kak schitat' i chem real'no polezny», [Online], available at: https://pengstud.com/blog/ltv-cac-crr/
Marrs, M. (2019), «How to Measure the ROI of Social Media (No, it's Not Impossible!)», The WordStream Blog, [Online], available at: https://www.wordstream.com/blog/ws/2013/04/25/social-media-roi
Ingate (2019), «SMM vliyaet na prodazhi?!», [Online], available at: https://promo.ingate.ru/publications/vlijaet-li-smm-na-prodazhi/
Viter, S.A. (2016), «Oblikovo-analitychne zabezpechennja upravlinnja marketyngovymy vytratamy sil's'kogospodars'kyh pidpryjemstv», Agrosvit, [Online], available at: http://www.agrosvit.info/pdf/12_2016/6.pdf
Derij, V.A. (2013), «Vytraty na zbut u systemi obliku j analizu nevyrobnychyh vytrat», Oblik i finansy, [Online], available at: https://cutt.ly/nIWCUo3
Idea Digital Agency (2021), «Kak schitaetsya i v chem otlichie ROI ot ROMI?», [Online], available at: https://ideadigital.agency/ru/blog/roi-romi/
Nazarova, K.O. (2002), Oblik i kontrol' marketyngovoi' dijal'nosti na pidpryjemstvah torgivli, Abstract of Ph.D. dissertation, 08.06.04, Kyi'v.
Pal'chuk, O.V. (2008), Marketyng i buhgalters'kyj oblik marketyngovoi' dijal'nosti, navch. posib., Kirovograds'kyj instytut regional'nogo upravlinnja ta ekonomiky, Kirovograd.
Rubcova, O.S. (2018), «Osoblyvosti obliku vytrat na marketyng pidpryjemstv budivel'noi' galuzi», Efektyvna ekonomika, [Online], available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2018/107.pdf
Khabr (2019), «Slovar' reklamnykh metrik. CTR, CPI, CPM, CPC, CR», [Online], available at: https://habr.com/ru/users/muagkov/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Дар’я Олегівна Селецька , Вікторія Костянтинівна Макарович , Стелла Євгеніївна Пиріжок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автор, який подає матеріали до друку, зберігає за собою всі авторські права та надає відповідному виданню право першої публікації, дозволяючи розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та джерела первинної публікації, а також погоджується на розміщення її електронної версії на сайті Національної бібліотеки ім. В.І. Вернадського.