Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing

Автор(и)

  • Вікторія Костянтинівна Макарович Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, Україна https://orcid.org/0000-0002-0684-7072
  • Дар’я Олегівна Селецька Державний університет «Житомирська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0003-2812-1691
  • Стелла Євгеніївна Пиріжок Вінницький кооперативний інститут, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2021-3(50)-29-35

Ключові слова:

SMM; маркетинг у соціальних мережах; маркетингові послуги; аналіз; облік; звітність

Анотація

Розвинуті соціальні мережі з якісним контентом та налагодженою комунікацією дозволяють впливати на думку та рішення цільової аудиторії (наявних та потенційних клієнтів суб’єкта господарювання), популяризувати товар / послугу підприємства, а отже – формувати нові потоки економічних вигід у вигляді збільшення обсягу клієнтської бази або розширення ринку збуту. З розвитком та популяризацією SMM-просування виникла необхідність проведення аналізу та здійснення оцінки ефективності маркетингу у соціальних мережах. Такий аналіз дозволяє формувати більш чітке бачення перспектив розвитку суб’єкта господарювання, глибше аналізувати ринок збуту і його поведінку, а також сформувати стратегію розподілу витрат на збут. Аналіз показників ефективності SMM-просування сприяє виявленню недобросовісності контрагента (для вчасного розірвання договору), наданню інформації керівному апарату про можливий економічний вплив виконуваних робіт на результат діяльності та здійсненню оцінки окупності вкладених у SMM інвестицій. Крім того, формування управлінської звітності в частині трактування результатів SMM-просування забезпечує повне порозуміння між замовником та виконавцем маркетингових робіт у соціальних мережах, оскільки бухгалтер у цій ситуації фактично стає перекладачем з «маркетингової» мови на «облікову».

Посилання

Convert Monster (2020), «19 metrik, kotorye igrayut reshayushchuyu rol' v sotsial'nykh setyakh», [Online], available at: https://convertmonster.ru/blog/social-media-marketing/19-vazhnyh-metrik-v-smm/

Penguin-team (2018), «LTV, CAC, CRR: chto znachat, kak schitat' i chem real'no polezny», [Online], available at: https://pengstud.com/blog/ltv-cac-crr/

Marrs, M. (2019), «How to Measure the ROI of Social Media (No, it's Not Impossible!)», The WordStream Blog, [Online], available at: https://www.wordstream.com/blog/ws/2013/04/25/social-media-roi

Ingate (2019), «SMM vliyaet na prodazhi?!», [Online], available at: https://promo.ingate.ru/publications/vlijaet-li-smm-na-prodazhi/

Viter, S.A. (2016), «Oblikovo-analitychne zabezpechennja upravlinnja marketyngovymy vytratamy sil's'kogospodars'kyh pidpryjemstv», Agrosvit, [Online], available at: http://www.agrosvit.info/pdf/12_2016/6.pdf

Derij, V.A. (2013), «Vytraty na zbut u systemi obliku j analizu nevyrobnychyh vytrat», Oblik i finansy, [Online], available at: https://cutt.ly/nIWCUo3

Idea Digital Agency (2021), «Kak schitaetsya i v chem otlichie ROI ot ROMI?», [Online], available at: https://ideadigital.agency/ru/blog/roi-romi/

Nazarova, K.O. (2002), Oblik i kontrol' marketyngovoi' dijal'nosti na pidpryjemstvah torgivli, Abstract of Ph.D. dissertation, 08.06.04, Kyi'v.

Pal'chuk, O.V. (2008), Marketyng i buhgalters'kyj oblik marketyngovoi' dijal'nosti, navch. posib., Kirovograds'kyj instytut regional'nogo upravlinnja ta ekonomiky, Kirovograd.

Rubcova, O.S. (2018), «Osoblyvosti obliku vytrat na marketyng pidpryjemstv budivel'noi' galuzi», Efektyvna ekonomika, [Online], available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2018/107.pdf

Khabr (2019), «Slovar' reklamnykh metrik. CTR, CPI, CPM, CPC, CR», [Online], available at: https://habr.com/ru/users/muagkov/

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-25

Як цитувати

Макарович, В. К., Селецька, Д. О., & Пиріжок, С. Є. (2022). Інформаційно-аналітичне забезпечення Social Media Marketing. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(50), 29–35. https://doi.org/10.26642/pbo-2021-3(50)-29-35

Номер

Розділ

ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ