Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26642/pbo-2017-3(38)-104-110

Ключові слова:

соціальна відповідальність, міжнародний бізнес, європейські країни, Польща, Україна, соціальна політика

Анотація

У статті проаналізовано практику застосування стратегії соціальної відповідальності бізнесу на польських та українських підприємствах. Проблема українських суб’єктів господарювання полягає в необхідності створення концептуальної теоретичної підстави соціальної відповідальності в сфері управління та реалізації соціальних заходів. Тому, на підставі проведеного дослідження звітів про соціальну відповідальності українського та польського бізнесу, обґрунтовано напрямки удосконалення соціальної політики підприємств України, які є окремою ланкою розвитку національної економіки.

Біографії авторів

Оксана Вікторівна Олійник, Житомирський державний технологічний університет

O.V. Oliinyk 

Валентина Віталіївна Ксендзук, Житомирський державний технологічний університет

V.V. Ksendzuk 

Посилання

Akimova, I., Marcinkiv, A. and Osinkina, O. (2005), Social'na vidpovidal'nist' ukrai'ns'kogo biznesu: rezul'taty opytuvannja, Vydavn. kompanija KIT, Kyi'v, 55 р., available at: http://pmguinfo.dp.ua/images/documents/korp_otnosheniya/soc_otvetstvennost.pdf

Jakovljev, P.O. and Pryhodchynko, Ja.V. «Korporatyvna social'na vidpovidal'nist' jak instrument mened

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-25

Як цитувати

Олійник, О. В., & Ксендзук, В. В. (2017). Соціальна відповідальність міжнародного бізнесу як стратегія діяльності підприємств України: європейський досвід. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу, (3(38), 104–110. https://doi.org/10.26642/pbo-2017-3(38)-104-110

Номер

Розділ

Статті